BUSINESS SHOP DISTRIBUTION

Alba Iulia , Gladiolelor, Nr.27

Site-ul de prezentare trebuie sa fie oglinda afacerii dumneavoastra in mediul online care sa interactioneze intr-un mod cat mai efiecient cu vizitatorii transformandui ulterior in cumparatori si apoi in clienti fideli. Pentru noi crearea unui site web este fundatia afacerii in mediul online, este important sa fie un site profesional care sa ofere incredere vizitatorilor si sa contina anumite elemente de marketing pentru a avea o rata de conversie cat mai ridicata si a nu pierde ulterior bani cand veti incepe campaniile de promovare.

Lumea sta tot mai mult pe net, dar … nimeni nu mai are timp sa stea pe net. Sau cel putin, nu neaparat pe site-ul tau, asta daca nu ii oferi informatie proaspata, utila si simplu de gasit. Indiferent de tipul de site pe care il ai, fie ca este magazin de prezentare, magazin online, site de stiri sau blog, vizitatorul trebuie sa decida singur daca are timp sa stea sa caute cat mai mult in paginile acestuia sau sa stea doar putin pentru a obtine ceea ce il intereseaza. 

Cu alte cuvinte, siteul tau trebuie cat mai simplu de inteles (pentru ca da, un site are o logica, iar daca logica este complicata, site-ul este neatractiv), cat mai simplu de accesat si cat mai simplu de utilizat. Iata cateva sfaturi de care ar trebui sa tii cont inca in faza de construire a briefului pentru agentia de webdesign:

  • Construieste-i un meniu logic care sa permita navigarea usoara.
  • Fa-l simplu ca orice utilizator sa ajunga repede la informatia dorita.
  • Redu numarul de meniuri ascunse in alte meniuri.
  • Nu ascunde informatia importanta in submeniuri.
  • Afiseaza pagina de contact la vedere.
  • Afiseaza informatii de contact cat mai des in site.
  • Plaseaza la vedere informatiile noi .
  • Elimina cati mai multi pasi inutili din procesul de cumparare daca ai un magazin online.
  • Ofera-i clientului o modalitate cat mai simpla de a intra in contact cu tine. Si mai bine: ofera-i mai multe posibilitati de a intra in contact cu tine.
  • Din cand in cand, devin-o chiar tu un cumparator sau vizitator al siteului tau si schimba ceea ce nu ti-ar placea din aceasta postura.
  • Fa paginile site-ului usor de citit prin fonturi si culori bine alese.
  • Renunta la reclamele de pe site daca acestea ingreuneaza navigarea.
  • Evident, daca aceste reclama nu produc mai mult venit decat produsele vandute prin site.
  • Testeaza siteul pe mai multe browsere astfel incat toti utilizatorii sa se bucure de toate facilitatile siteului Vremea site-urilor incarcate si complicate a cam trecut.

Talentul si imaginatia le poti pune acum in slujba simplicitatii pentru ca, nu-i asa, lumea are tot mai multe provocari si tot mai putin timp la dispozitie. Orice potential client care iti viziteaza pagina de prezentare se va hotari in primele secunde daca mai sta pe site sau nu. Acesta trebuie sa inteleaga din prima ce tip de site este, ce fel de informatii poate gasi acolo, cu ce te ocupi si ce trebuie sa faca mai departe. 

Siteul tau indeplineste aceste conditii?

Site-ul de prezentare cu catalog online de produse noi il asociem cu agentul de vanzari care nu doarme niciodata deoarece el trebuie sa va ajute pentru a finaliza o vanzare mai usor, pentru a informa vizitatorii in legatura cu produsele oferite de dumneavoastra si pentru a colecta informatii esentiale despre potentiali clienti pentru dumneavoastra sau pentru a face primul pas intre dumneavoastra si potentiali clienti. 

Majoritatea vizitatorilor nu vor cumpara imediat produsul, de obicei rata de conversie a unui site bun este de 2 % din traficul real, de aceea noi incercam sa gasim cea mai efienta solutie pentru ca vizitatorii sa isi lase datele de contact (adresa de email, telefonul, etc) chiar daca ei nu vor cumpara imediat produsul veti putea mentine o legatura virtuala informandu-i constant prin email cu ofertele sau produsele dumneavoastra si ulterior sa se transforme in clienti in loc sa uite de site.

Catalog de produse online

Un catalog online reprezinta un site de prezentare a produselor dumneavoastra. Spre deosebire de un magazin online un catalog de produse nu are un cos de cumparaturi, daca un vizitator doreste sa cumpere un produse atunci el ia legatura direct cu vanzatorul. Un catalog de produse online reprezinta pentru dumneavoastra un showroom care costa mult mai putin decat ati plati in realitate, un showroom la care nu va trebuie angajati si care este deschis tot timpul. 

Cu ajutorul unui catalog de produse online vizitatorii dumneavoastra pot vedea cu usurinta produsele pe care le oferiti si pot sa va contacteze pentru o eventuala vanzare sau pentru a afla mai multe detalii. 

Un catalog online contine de obicei urmatoarele pagini si facilitati: 

  • pagini cu categoriile de produse pe care le comercializati, diferite filtre se pot folosi pentru gasirea mai simpla a produselor dorite care vor fi afisate ca lista sau pe coloane
  • pagini cu descrierea produselor, cu pret, cu poze ale produselor, cu parerile altora despre produsele respective. Din aceasta pagina un produs poate fi adaugat la cosul de cumparaturi sau se poate compara produsul respectiv cu alte produse asemanatoare.
  • o sectiune de stiri in care puteti sa va anuntati vizitatorii de ultimile servicii, produse, oferte, precum si informatii generale despre firma.
  • alte pagini cum ar fi pagina despre descrierea dumneavoastra, termeni si conditii, politica de confidentialitate, etc.
  • cautare rapida a produselor pentru clientii care stiu exact ce doresc si cautare avansata pentru a cauta dupa multe criterii